Sjuk

Helgen blev inte riktigt som planerat.
Jag blev sjuk..
Men annars har den varit kanon.

I fredags jobbade jag, sen åkte jag till Sanna och Robin där det blev lite förfriskning.
Jag och Sanna körde vårat race och hann se tidningsbudet innan läggdags.
Det var trevligt!

Lördag var det också jobb..
Robin fyllde 24 så efter jobbet var det fest.
Vi spelade ölspelet och hade svinkul!
Rebecca var med vilket gjorde kvällen lite extra kul ;)
Dennis gjorde något förbjudet på vägen hem, som var roligt för stunden..
men dagen efter var det inte så smart.
haha.. men det gick ju bra.
Alla berörda överlevde.. Hahaha!

Söndag klev jag inte upp förrän halv fyra..
Tur att jag inte var ensam om det.
Rebecca klev upp samtidigt.
Jag hade i alla fall feber och halsont..
Så jag låg i soffan hos Dennis föräldrar hela, hela dagen.

När vi kom hem typ vid tio frös jag som en tok och la mig ganska fort.
Vaknade några timmar senare dyblöt av svett.
Då hade ibumetinen verkat och febern lagt sig.
Idag är jag hemma, fast jag borde vara i skolan.
men i dessa svintider ska man nog inte vistas vid folk om man är sjuk.
Jag tror inte att det är svininfluensan, men.. i alla fall..

Nu är jag väldigt nyfiken på hur det går för Moni med bebisen.
Men jag har en teori att hon nog måste vara på BB för hon har inte bloggat.
Och tack för hälsningen! Jag hoppas det går fint för dig!
Lycka till, jag väntar med spänning på något besked via blogg eller facebook ;)

Näe nu ska jag vila lite och hoppas på att jag blir frisk inom en snar framtid!

På återseende gott folk!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad gjorde Dennis för spännande? ;)

2009-09-21 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0