Söndag

Dagen började med att Dennis åkte iväg till mamma och pappa och lånade deras gräsklippare.
När han kom med den satte jag igång med klippningen, ganska skönt väder faktiskt..
Vi hade dock väl långt gräs, men det gick ganska bra och stor förändring blev det.

Sen ringde Dennis på en annons i Lokus, en diskmaskin.
Så nu har vi en fungerande diskmaskin igen och det är guld värt!
Vi fick lov att köra igång en bara för att det var så länge sen och jag litar inte på min handdiskning :P
Den fungerar alldeles perfekt och jag älskar den redan!

Nu råkade jag skriva så fort att e-tangenten lossnade, vääääääldigt irriterande!
Så det här får bli allt för den här gången.

Just nu sitter jag och pluggar och med det här inlägget vill jag bara komma fram till att jag haft en bra söndag!
Och jag är inte bakis för en gångs skull :D
Lugn helg var det.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0