Sova

Klockan är mycket och jag är knappt trött.
Trött är jag nog allt, men har ångest för något.
Vet dock inte vad..
Så det känns lite jobbigt..
Gillar inte den där hemska känslan av ångest.
Okej om man vet vad det är, men..
Ja det är knepigt.. Jag har ju inget att ha ångest för.. Så jag får sluta tänka på det helt enkelt.

Jag och Sofia var iväg till Björn och kollade på hans söta katt.
Han var lite rädd till en början, men sen när jag kliade honom på magen blev han ganska lugn och började trampa och kurra som bara katter gör.
Vi ville ta med honom hem, han var så söt..
Men han kommer trivas som fisken i vattnet hos Björn.
Om jag känner Björn rätt så kommer han att bli bortskämd!
Han heter Tubz förresten.. Konstigt namn..

Nåväl..
I morgon är det äntligen fredag och vi ska äta middag i fors.
Det var längesen vi åt fredagsmiddag där.
På fredagar är det alltid den godaste maten på hela veckan.
Ofta något onyttigt och sliskigt..

Näe nu ska jag nog ta och försöka sova.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0