Torsdag

Veckan har gått väldigt, väldigt fort.
I morgon är det fredag igen.
Jag ska jobba hela helgen och det känns inte alls så kul.
Vill vara ledig och umgås med nära och kära.

Igår åkte jag till Umeå på föreläsning.
Inte alls så intressant, huvva..
Men jag fick lite grejer uppklarade vilket var skönt.

Idag har jag jobbat på ISS, städat på Gina Tricot som öppnar den 30 september.
Det ser vi fram emot..Synd bara att man inte har så mycket pengar.

Näe nu ska jag göra klart mitt arbete helt och försöka få igång webbkameran!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Moni

Ha en trevlig helg Ida =)

Och hälsa Dennis så gott. Kram Moni

2009-09-18 @ 09:27:33
URL: http://moniramoses,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0