Torsdag

Idag bär det av till Umeå, känns inte alls så kul.
Men måste man, så måste man..
Har en föreläsning mellan 13 och 16..
Så det kanske ska gå vägen.
Dryyyyygt! Jag tycker inte om att åka till Umeå. (för den som inte förstått det)
Jag skulle hellre plugga på distans!
Mycket skönare!

Nåväl..
Snart är det i alla fall helg och jag ser fram emot fredagsmys i Fors och Utgång med bion på lördag.
Det blir säkert mycket roligt hoppas jag!

Nu ska jag rita en stund.. bussen går inte förrän 11 så då hinner jag med litegrann innan.
Måste försöka bli klar så snabbt som möjligt.
Får nämligen göra klar den här kursen så fort jag vill och det skulle vara grymt att ha den ur världen och sätta igång med nästa om så är möjligt.
Det vore hur skönt som helst!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad smart av dig. Det låter jättekul, men det får nog vänta tills någon gång då jag känner att jag har tid. Ett annat tips är Goggle Sketch Up som är gratis. Jag har laddat hem det men inte haft tid att lära, men det verkar jätteroligt. Finns massor av tips/lektioner på youtube.

2009-09-10 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0