Vandra?

Är jag tillräckligt frisk för att vandra?
Jag vet inte.. Är väldigt kluven som sagt..
Men jag har hela dagen på mig att känna efter..
Halsen är ju betydligt bättre, men magen krånglar..
Varför vet jag inte..
Det kan bero på de goda mackorna vi åt i tisdags.
Dennis mamma gör sjukt goda varma mackor med ägg, skinka, cremefraiche, majonäs och senap.
Jag gjorde sånna i tisdags kväll när vi hade mys/filmkväll..
Och igår var både jag och Dennis dåliga i magen.. Det verkar misstänkt måste jag säga.
Men ägg har väl en tendens att göra magen orolig?

Jag är väldigt stressad just nu.
Det är sjukt vad dålig framförhållning man kan ha.
Ända sedan förra året då vi fjällvandrade har vi sagt att vi ska göra samma sak detta år.
Inte för att jag lagt ner energi på att fixa det, men Sanna har.
Så är det ändå inget som är klart.
Vilken bil ska vi ta?
Hur många blir vi?

Nu klagar jag absolut inte på att Sanna planerat dåligt.
Utan det är allt som tillkommit som gjort situationen som den är.
Jag blev sjuk helgen som var... och jag är inte ensam om att vara sjuk.
Johannes, Robin och Dennis är också lite krassliga..
Robin och Dennis kommer att följa, men Johannes vet jag inte..
Och om Johannes inte följer, kommer Mange då att följa?
Allt är väldigt ovisst..
Ena stunden var det frågan om vi skulle bli 12 och nu vet vi inte om vi kanske blir bara 7 eller 9..
Men 7 eller 9 är inte så stor skillnad, men ändå..

Det kan ju hända att de bara blir 6 st om varken jag, Johannes eller Mange följer..
Jaja, vi får väl se ikväll hur det slutar..

Idag ska jag:

*Packa
*Hämta grejer hos mamma och pappa
*Gå på systemet
*Helst hinna plugga
*BLI FRISK

Jaja.. Vi tar dagen som den kommer helt enkelt..

Förresten, min ena tomat börjar äntligen bli röd..
Stackars mina små efterblivna tomater som kämpar enda in på hösten..
Haha..
Så här ser det ut idag i alla fall





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0