Ikväll

Yes, ikväll kommer Dennis hem igen.
Jag har haft fullt upp och knappt varit hemma, så det ska bli skönt att han kommer så allt blir som vanligt igen.
Tyra har varit lite bråkig de senaste dagarna.
Undrar om hon försöker ta över när Dennis är borta.. Inte bra..
Vi får helt enkelt jobba på det!
Innan han kommer så ska jag städa, byta sängkläder, helst måla en dörr, slänga glas, kartong, och tidningar och om jag hinner börja slipa lite smått inne på toan.
Våra grejer som vi beställt till toan har nämligen kommit och om Dennis inte åker till Riksgränsen i helgen så blir det nog klart.. Det vore ju grymt!
Här kommer en lånad bild av Emelie, från påskafton.. jag gillar den skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0