Liten hund










Fick lite bilder av storasyster och vad liten Tyra var när hon kom.
Korten är tagna i början på mars.
Hon är så söt!


Igår kom min kära vän Sofia och knäppte fina kort på Tyra, hoppas att jag får dom ikväll.
Då ska ni få se vilken snygging vi har! Sofia har ju en super kamera.
Det blev en del bilder på hela "familjen" också, men vi får se om vi fastnade.
Ska bli spännande att se korten i af och jag ska minsann beställa en förstoring på våran vackra hund ;)

Annars så händer inte så mycket, i morgon är det dags för Dennis att åka till Ulvön igen. Vad fort tiden går!
Det känns lite tråkigt att han är borta på sista april! Vad ska jag göra utan honom?
Vem vill vara med mig och Tyra?

På måndag har jag en tenta vilket känns sådär.. Måste plugga som en galning!
Så då är det ju i alla fall bra att jag är själv.. Fast Tyra tar väl min uppmärksamhet.
Nåväl.. Det blir nog bra alltihopa!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0