Morbror

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Har tänkte uppdatera många gånger, men har alltid tänkt att jag ska ladda kameran och lägga upp lite bilder när jag ändå skriver. Det är ju så tråkigt med bara text och text hela tiden.
Ni får se en gammal bild i stället..
I helgen så fick jag kontakt med Tyras ena morbrors matte.
Riktigt trevligt, fick lite information om släkten.
Tarox heter han och bor i Sundsvall, så när vi ska ner på Ikea kanske det blir en liten träff :)

I morgon åker Dennis till Ulvön och jobbar i 7 dagar och det känns sådär måste jag säga.
Det kommer att bli tomt här hemma! Men jag ska nog klara mig hoppas jag.
Har ju tjejen hemma.. Men jag jobbar till helgen.. Så då får hon nog vara i fors.
Känns lättast, dom känner henne bäst så..

Igår fick Tyra leka med Sannas föräldrars Golden Pondus..
Det var roligt att se.. Jag har aldrig sett henne flåsa så mycket förut :)
Det är första hunden hon verkligen busar med.. Och han tyckte att det var jättekul.
Så det kommer att hända fler gånger!

Nu ska jag rå om min prins innan han åker iväg..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0