Påsken

Påsken har varit bra, gick lite för fort.
Nu känns det konstigt att Dennis börjat jobba igen, men det är ju bra.
Så nu sitter man hemma med vovven själv igen.

Vi har fått en del gjort.
Trappan är till slut färdig. Målade ett sista varv i fredags.
Dennis har gjort i ordning fläkten helt och taket i vardagsrummet är också helt klart.
Med lister och allt. Det blev väldigt bra!
Portalen blev hur bra som helst! Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder och visa.
Måste bara ladda kameran först och då måste jag ju hitta laddaren också.
Att allt ska försvinna är för mig en gåta.
Men nu Kickan är hålet borta i taket. Skulle ta ett sista avskeds kort, men dennis var så snabb när han väl började ;)

Dennis har även satt in fina små spottar i hallen och ovanför fläkten.
Jag är så nöjd, känns konstigt att vi inte ska bo här så länge till.
Jag gillar ju verkligen det här stället.
Fast samtidigt inte.. Det blir bra att bo på landet också! :)
I lördags hade vi förfest här med ca 20 pers som hade det riktigt trevligt!
Mycket skratt och en massa prat! Sen bar det av mot Harrys där vi dansade och dansade!
Riktigt rolig helg, synd bara att jag inte hade med mig kameran, men jag antar att det kommer upp bilder på http://www.livetibilder.blogg.se så småningom :)

Nu ska jag städa bort det sista kvarlevorna från partyt
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för i lördags! Jag hade superkul!

Absolut, det kommer upp bilder så småningom :) Jag kan maila till dig också om du vill? skicka din mail bara!

2010-04-06 @ 14:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0