själv

I morse skjutsade jag ut Dennis till Ulvöbåten, så nu är jag själv en vecka.
Har dock en massa planerat, så det här kommer att gå fort.
I morgon ska jag träffa Emmeli, vilket händer på tok för sällan och efter ska jag till Sanna och sova där med Tyra.
Sanna ska vara hundvakt åt henne medan jag beger mig till Umeå på fredag.
Sen jobbar jag hela helgen..Och kommer flänga fram och tillbaka till stan för att träffa min kära Tyra på dagarna och jobba på kvällarna.
Måndag är det skola igen och på tisdagkväll kommer min kärlek hem igen.
Jag längtar redan..
Det kommer vara tomt i sängen ikväll..
Men jag biter ihop och ser fram emot när han kommer hem.
Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0