Dålig uppdatering!

Denna sommar har jag varit kass på att uppdatera!
Jag har släppt alla dåliga tankar och är på mycket bättre humör nu!
Och i morse sa Dennis en hemlis som gjorde mig mycket glad!

Under min ledighet har jag inte alls gjort särskillt mycket.
Men i måndags åkte vi med familjen i fors till ulvön. Vi hade två fina dagar med sol och mys!
Ulvön är ju underbar!

Jag har umgåtts endel med Sanna och Vida under mina tre lediga veckor.
och varit ut med vänner och lite annat smått och gott..

Våran lilla Tyra har blivit stor tjej.
En riktig kvinna kan man säga.
Det känns som att det är tidigt, hon är ju bara 7 månader.
Men nu löper hon i alla fall.
Det gick galet fort alltså! Jag trodde att hon skulle göra det vid 12 månaders ålder, men icke.
Nåväl.. nu måste jag ta reda på min lilla hund..

Ska försöka uppdatera oftare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0