God kväll!

Idag har jag jobbat från 6.40-21.50 det kan man kalla ett rejält arbetspass!
I morse skjutsade jag iväg Dennis till Köpmanholmen.
Skjutsade och skjutsade, Dennis körde som en galning dit för att hinna med båten till Ulvön.
Det tog 16 minuter och samtidigt som han körde som att han hade stulit bilen skulle jag försöka dricka en kopp med nyponsoppa. Det gällde verkligen att parera med koppen, men det gick bra.. Inget spill.
Jag körde hem och åkte direkt till jobbet.
Idag har jag äntligen fått något att göra och i morgon får jag nog ännu mer.
Skönt att inte bara behöva sitta!
Direkt efter jobbet på Strängbetong började jag på bion, därav min långa dag.
Det var lite folk, så det gick bara bra.. lite segt bara..
I morgon ska jag åka till Åbacken och träffa lite kusar och syskon.
Tyra får följa med.. Hon är just nu hos Dennis föräldrar och sover där.
Så jag är alldeles själv här hemma. Tur att jag inte har sömnproblem, annars hade det blivit jobbigt.
Nu ska jag krypa till kojs så jag orkar med morgondagens arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0