Hann inte

Tvätten tog mig 7 timmar att få klar.. Nu var ju det mesta Sannas kläder, men i alla fall.
Från klockan 5 i morse till klockan 12 höll jag/vi på.
Men det gick som smort, det som tog lång tid var torkningen.
Det lyckades falla så bra att jag inte tog mig ner mer än 10 minuter.
När en maskin var klar var det bara 10-15 minuter kvar till nästa osv.
Så det kändes bara onödigt att gå ner när jag skulle tillbaka lika fort igen för att fylla på nästa.
Nu är det i alla fall gjort och Sanna var nöjd.

Efter vi var klar åkte vi iväg till stan och Sanna bjöd mig på lunch som tack för hjälpen.
Tack för det :)

Vi kom hem igen klockan 16 och sen var det bara att göra sig i ordning för jobb.
Nu sitter jag på bion, slutar om sisådär två timmar.

Jag hann helt enkelt inte lägga upp några bilder.
Ni får se om jag gör det senare ikväll eller i morgon..
Snart kommer det i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0