Långtråkigt

Den här veckan på jobbet har varit mycket seg.
Jag har ingenting att göra nästan.
Så jag sitter bara och väntar på att timmarna ska gå.
Idag fick jag t o m gå hem klockan två för att jag inte hade något alls att göra.
Vet inte hur det blir i morgon, om jag ska stanna hemma eller inte.
Vi får se..

Snart är den här sommaren slut och jag vet inte vad jag ska säga om den.
Det känns inte som att vi haft någon sommar nästan.
Skönt att vi fick två dagar på ulvön förra veckan, det gjorde mycket!
Men hur som helst så tror jag att det kommer bli en bra höst och vinter!

Nu står jag och jobbar på bion..
Jobbar i lördag och söndag denna vecka också.
Känns lite sådär, men då får jag vara ledig nästa helg på bypuben i alla fall :)
Nu kommer det folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0