Lite sommarbilder

Hej! Jag och mitt bloggande.. En vecka har gått och det har inte hänt så mycket.
Jag har jobbat klart på strängbetong, kommer dock att jobba där så fort jag får chansen i höst.
Jag får jobba hur mycket jag vill.. SKÖNT!
Måste bara komma igång med skolan och se hur schema och dylikt ser ut.
Är det bara jag som inte hittar schemat?
I helgen var det bypuben i fors, en lyckad kväll!
Längtar tills jag får flytta dit! Det är grejen att bo där vill jag lova!

Igår fick jag äntligen träffa min vän Sofia, det var längesen!
Sist var nog.. jaa.. jag vet inte.. Innan hon åkte till Göteborg för typ en månad sen.
Nu har vi bestämt att det blir en utgång inom en snar framtid.. Kul!
Fick alla bilder från midsommar och Johannas bröllop också.
Tänkte lägg upp lite fina bilder..

Idag är det tvätt som gäller, Sanna har kommit med 5 sopsäckar med tvätt.
(deras tvättmaskin har gått sönder) Min hög med tvätt som jag hade kändes plötsligt väldigt liten.
Näe nu ser jag att jag inte har tid med bilderna nu, det får bli senare idag.
Måste upp och lasta in ny tvätt..
Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0