Söndagkväll på bion

Jobbar just nu på bion, slutar om ca 1 ½h.. Så det ska bli skönt.
Inte så mycket folk idag..
När jag slutat styr jag kosan mot fors och hämtar mina 2 fina.

Tidigare idag var jag, Dennis och Tyra ute på sjön i en lånad båt och fiskade.
Tyra tyckte från början att det var lite obehagligt att åka båt, men då kröp hon upp i mattes famn.
Hur mysigt som helst! Jag fick mig en liten, liten aborre.. mer än så blev det inte.
Vi tog en sväng till badplatsen också där jag tog mitt andra dopp för denna sommar.
Riktigt skönt väder och varmt i vattnet var det. På vägen hem var Tyra med kavat och la sig längst fram och spanade. Dennis har bilder på sin telefon som jag ska försöka komma ihåg att lägga upp så småningom.

I veckan blir det återigen jobb också ska jag plugga är det tänkt. Snart sätter skolan igång igen.
Och förhoppningsvis för sista gången, jag längtar tills jag är klar kan jag lova!
Dennis jobbar på ulvön till veckan, så det blir bara jag och Tyra hemma från måndag till torsdag.
Men det ska nog gå bra..

Näe nu kommer snart folket och hämtar ut sina biljetter.

Ha en trevlig söndagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0