Dan före dan

I morgon är det JULAFTON!
Ikväll kommer jag ha svårt att sova, som alltid..
Jag är alltid lika spänd dagen innan.
I år har jag faktiskt inte så mycket förväntningar som jag brukar ha.
Jag hoppas bara att en sak ska gå som jag vill så blir den här julen perfekt :)

Dagen kommer vara fullspäckad..
Jag ska till Strängbetong, slå in julklappar, ta fram lite små tomtar hemma och städa det sista.
Ikväll blir det alltså dopp i gryta hos mamma och pappa.
Alla syskon utom Maria är hemma ikväll.
Fredrik åker sen vidare mot Bergsjö för att fira jul med Marias familj.
Johanna och John sover hemma..
Men resten sover hos mamma och pappa.. Det blir mysigt på julaftonsmorgon!
Jag tror att Klara skulle vara med en stund också, det blir ju perfekt! :)

Nu ska jag gå ner och kolla hur kallt det är, om det ens går att starta bilen i denna kyla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0