...

Såhär ser det ut i min mage nu för tiden, fast den lilla har nog blivit någon cm större.
Jag och Dennis ska få en beeeeebis :)

Nu gäller det bara att hålla alla tummar för att det ska gå hela vägen.
Det coolaste jag har varit med om är alltså ultraljudet.
En mäktig syn att se en liten, liten krabat som snurrar och viftar där inne..
Och att se hjärtat var nog det häftigaste.. Det är något som lever i mig :)
UNDERBART!

Julen är förbi och vi har berättat nyheten för familjen som blev glad för våran skull.
Nu närmast blir det ett lugnt nyårsfirande hos familjen i fors
Syster och barn är hemma, så jag kommer nog att tillbringa några timmar med dom också.

Kommentarer
Postat av: rebecca

:)) <3

2010-12-28 @ 19:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0