Försovning

Dennis flög upp som ett skott i ur sängen för sisådär en halvtimme sen.
När jag kollade på klockan förstod jag varför han fick sån fart.
Ingen av oss hade vaknat som vi brukar, nu spelar det ju ingen roll om jag sover.
Men Dennis hade inte heller vaknat i tid.
Tur att han har en trevlig arbetsledare "Har man försovit sig så har man. Ta det lugnt och gör det du brukar"

Jag har egentligen hur mycket som helst att skriva, men jag kan inte.
Måste nog köpa mig en dagbok igen och skriva varje kväll.

Idag ska jag och Sofia ha vårt årliga pepparkaksbak. Vi kanske måste köpa pepparkakshus också?
Det vore ju trevligt! I år ska jag ha neverstop på mitt. De andra är ju inte ens goda med mörk choklad.
Tråkigt att alla är bruna, men det blir ju stilrent ;)

Snart är helgen här och jag ska jobba varje dag.
Om det är lite folk kanske jag smiter hem något, men vi får se.
Det är bra att få in lite pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0