Lördag morgon

Jag ställde väckaren på 8.30. Kom upp en timme senare.
Dennis ligger fortfarande och sussar, likas Tyra.
Synd att vi inte har någon frukost hemma, annars hade jag gjort frukost på säng till mitt ♥
Det kanske betyder att jag borde starta bilen och åka till affären?
Det känns jobbigt!

Idag är det städning som står på schemat.
Huset ska bli rent från all damm som Dennis dragit upp från källaren.
Alla kläder ska vikas och läggas på rätt plats.
Skulle bara behöva en tvättid så skulle det här vara perfekt.
Passade på att tvätta två maskiner när jag var i kroksta igår.
Så det är inte fullt lika mycket tvätt kvar.
Kanske 3 maskiner..

Nu ska jag klä på mig och försöka väcka gubben som snarkar så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0