Omtyckt

Idag på jobbet var det några grabbar som försökte flirta med mig.
När jag fyllde på lock till drickan såg jag hur de satt och kollade på mig.
Sen ville en av dom att jag skulle följa med och dricka kaffe.
En svarade "dig" på min fråga om han ville ha något mer och en ställde 20 frågor om mig.
Det är inte ofta det händer.. haha.. Som tur är!
Jag kände mig inte särskilt bekväm.
Höll mig undan när deras film hade slutat ;)

Jag har nyss kommit hem och har läst endel bloggar.
Funderar på att hoppa i säng snabbt som ögat.
Är väldigt trött och i morgon väntar en ny dag med jobb.

Hade gärna varit i umeå med mina gamla klasskamrater just nu..
Skulle tro att de är på väg ut snart.. Det hade varit grymt kul!
Men, men.. Jag tänkte försöka köra en vit månad utan alkohol.. Spara mig till nyår!
Då blir det party vill jag lova! ;)
De senaste helgerna har jag faktiskt lyckats hålla mig borta från fest.
Men jag kan ju säga att man är lika trött dagen efter även om man inte dricker, fördelen är ju att det inte snurrar ;)

Näe nu ska jag mysa med min fina hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0