Onsdag

Nu har jag gått 12 hela veckor :)
Hoppas allt är bra där inne med bebisen!
Idag ska jag försöka hinna med att ringa för att få en inskrivningstid.
Jag måste ju få gå på undersökningar och förhoppningsvis få ett mer specifikt datum för ankomst.
Juli är rätt fullbokad som det är så det kommer garanterat träffa någon annans födelsedag.
11, 12, 13, 14, 16, 19, 24, 26 och 28 är upptagna redan vad jag vet..

Igår hade vi middagsgäster i form av Sofia och Daniel och Marika, Olle och Söta Loke.
Mycket trevligt blev det! Vi spelade spel och hade det mysigt hela kvällen!

Idag ska jag jobba på bion med Zmon.
Hoppas allt fungerar som det ska och att det kommer många biobesökare!
Nu ska jag äta frukost, det var länge sen vi hade det hemma..
Mmm.. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0