Skit morgon

Eller kiss morgon..
Man har verkligen blandade känslor för sin hund.
Ibland är hon det bästa man har, men ibland undrar man verkligen varför man ens har henne.
Nu på morgonen kissade hon av någon konstig anledning i soffan och jag blir så arg.
Så nu i stället för att göra mig i ordning för jobb har jag fått rengöra soffan.

Usch vad jag är på dåligt humör idag!
Och ont i magen fick jag av allt skrubbande också..
Det känns att jag varit sjuk om jag säger så..

Nu är det dan för dan för doppare dan, vilket innebär att det är julafton om två dagar. (Dan för dopparedan för familjen Sjölander, eftersom vi alltid äter dopp i gryta kvällen innan julafton)
Det känns helt overkligt att tiden gått så rackarns fort!
Nu blev jag i alla fall på lite bättre humör när jag tänker på vad julafton har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0