Slagit vad

Jag berättade om min plan med en vit december (fram till nyår) för Dennis.
Han som inte riktigt tror på mig ville att vi skulle slå vad.
Så nu står 500 kr på spel.. Synd för dig, Dennis! Hah..
Tänk vad mycket mer jag egentligen kommer att spara på att inte gå ut också ;)
Det låter som att jag är alkis, det är jag inte..
Men det brukar alltid vara någon eller något som lockar till fest.
Nu ska jag inte dricka en droppe och få 500 kr..
Det blir inte ens glögg hos Dennis föräldrar, så det så ;)

I veckan blir det jobb och plugg!
Sofia kommer hit snart och håller mig sällskap framför matten.

Tyra kom intassandes i morse och ligger fortfarande kvar i sängen och sover.
Hon är för slö min lilla tös.
Näe, nu ska jag äta lite fil och flingor innan Sofis är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0