Snart jul!

Nu är det inte långt kvar till julafton.. Två veckor i morgon..
Galet! Igår kväll när jag och Dennis skulle sova bestämde vi oss för att sova i bäddsoffan.
Då kändes det som att det var dagen innan julafton.
Jag och Dennis brukar nämligen få sova i bäddsoffan hos mamma och pappa innan jul.
Det var mysigt och fick mig att längta ännu mer till jul.
Snart är den här :)

Idag är jag lite positivare till allt.. och allt kommer nog att lösa sig till något bra.
Jag längtar tills allt jobbigt är över bara!
Då ska jag fira! :)

I helgen ska jag agera chaufför åt Dennis som ska på firmapartaj och ev åt Sanna också.
Jag och Sofia ska mysa framför disney filmer med en massa gotta :)
Jag tror att det blir en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0