Vinterkräksjukan

Världens bästa vecka slutade i magsjuka.
Började känna mig dålig på lördagkväll och spydde hela natten till söndag.
7 gånger.. usch och fy vad magen får kämpa då..
Jag har nästan träningsvärk från all galla..

Nu mår jag bättre, men känner mig fortfarande slö!
Blir nog hemma idag och i morgon, vill inte smitta någon mer innan jul.
Familjen i fors har nämligen redan blivit smittade av mig.
Rebecca i alla fall! Stackare!
Men får försöka se det positivt och tänka att ju snabbare man får det ju snabbare blir man av med det och det vore ju bra att vara frisk på julafton!

Jag fattar inte hur, men det måste vara en riktig envis magsjuka!
Sanna och Robin var sjuk förra helgen och Tinja måndag-tisdag.
Jag och Dennis var barnvakt åt Tinja och Vida i fredags och efter det måste vi ha fått det.
Helt galet!

Nu ska jag sova en stund till.. Hoppas på att försöka orka städa idag och julpynta.
Måste ju få lite julstämning med bara 4 dagar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0