Dan före dan före dan

Det är nästan som att vänta på julafton, fast lite bättre. :)
Snart är det dags och det närmar sig med stormsteg.
Jag är snart klar med trappan
Den blir vit och fin hoppas jag :)

Och igår köpte vi golv till våran lilla hall uppe.
Vi hade egentligen tänkt använda det som blev över när vi la golvet i gästrummet.
Men det saknades en enda bit, Dennis hade lagt allt utom den sista biten så det var bara att riva upp det igen.
Som sagt så köpte vi alltså nytt igår och det blev över förväntan.
Både jag och Dennis var lite osäkra på om vi ville ha det golvet vi köpte.
Vi tog det mest för att det var billigt.
Kollade på ett golv som skulle kosta 1500 och det känns lite mycket för en liten hall.
Så det fick bli ett för 450 och det blev bra tycker jag.
Eller vad tycker ni?
Det är lite svårt att se hur det ser ut exakt, men.. Det är alltså det mörka golvet.

Så nu har vi gjort det viktigaste innan valpen kommer.
Det behövs bara två varv till på trappan så är den klar.
Skönt!

I morgon ska jag nog tvinga med Dennis på djuraffären och köpa lite grejer till valpen.
Korg att sova i, mat, godis, leksak, filt/jacka och lite smått och gott.
Det ska bli kul!

Näe, åter till trappmålning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0