...

igår såg vi Farsan, jag, Dennis, Sanna, Robin och Peter..
Den var verkligen jätterolig tycker jag!
Älskar pappan, har är ju en gudomlig skådis ;)
Rekommenderar alla att se den :)

Idag får jag inte mycket gjort som alla andra dagar.
Sitter mest och gruvar mig för allt som ska och redan borde ha gjorts.
Vårat hem borde sen länge tillbaka varit alldeles klart.
Men än finns det mycket småsaker att göra.
Måste nog ta tag i något ikväll. Spackla kanske, men det är ju så grymt tråkigt!
Tycker att vi borde ta en helg då jag och Dennis verkligen bara sliter här hemma.
Kommer dock inte att kunna ske innan valpen kommer.
Jobbar som sagt i helgen och sen hämtar vi henne.
Och helgen efter jobbar jag igen.. Får kanske ta och byta den helgen.
Vi får se hur det går..
Nu ska jag ta mig i kragen och ringa den där golvsnubben.
Jag hatar att ringa sådana samtal.
Jag vet aldrig vad jag ska säga och glömmer alltid något.
Men jag ska försöka i alla fall!

Återkommer när jag har något vettigt att skriva..
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0