Fjälls

Snart bär det av till fjälls.
Hoppas verkligen att vi får fint väder och att ingen unge vill kika fram.
Annika som ska ha i början på mars ska nämligen med och jag blir lite nervös ;)
Men det ska nog gå bra! :)
Vi åker i alla fall på torsdag mitt på dagen, men det kommer nog att ta lång tid innan vi är framme.
Vi måste nämligen ta släp med två skotrar på.
Grabbarna ska jobba, så det blir jag, Sanna, Katha och Annika som åker på dagen.
Jag hoppas på en riktigt trevlig resa!

Annars så pluggar jag för fullt till en tenta jag ska skriva den 18 februari.
Det måste gå vägen.. och det ska det.

Oh no, kom på att jag verkligen måste tvätta och det kommer garanterat bli en morgon tvätt igen.
Typiskt!

Näe nu ska jag göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0