Fredag

Idag är det fredag igen, tiden går sjukt fort.
Jag är förkyld som en snorunge och har nyss tagit mig igenom 10 nysningar.
Det är faktiskt jobbigt att nysa så mycket.. Man blir alldeles matt i kroppen.
Idag måste jag köpa mig nässpray, det är ju omöjligt att andas när man ska sova.
Munnen måste vara öppen och då blir det ju så torrt.. men bättre det än ingen luft.

Ikväll ska jag jobba på bion mellan 17.00 och 21.15 ungefär.
Tror att det kommer vara ganska lugnt eftersom det är sånt stohej med melodifestivalen som är i stan.
I morgon kommer det inte komma en kotte skulle jag tro.
Helt sjukt vad det där programmet lockar folk alltså.
Det är ju knappt bra ens en gång.
Men, men.. Jag ska självklart se så mycket jag kan av det på lördag trots att jag jobbar ;)
Det är ju ändå mysigt att duka fram en massa gotta och se på den.
Men som sagt så jobbar jag, så vi får se hur det går..

Jag längtar så mycket till den 27 då vi är på väg hem med Tyra, det ska bli spännande!
Det kommer dock att ta sjukt lång tid att åka och jag tycker synd om henne som ska behöva vara med om det.
Men jag hoppas att det ska gå bra.
Den här helgen ska jag alltså jobba fredag och lördag, nästa torsdag åker vi till Hemavan och helgen efter det ska jag jobba.. Sen är det dags! :)

Näe nu ska jag äta frukost..
Ha en bra fredag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0