Hemma

Nu är vi hemma igen efter en helg i hemavan.
Det har varit en trevlig helg, synd bara att skoterspåren var som en puckelpist i stället för en vanlig skoterled.
Väldigt jobbigt när man är två på skotern plus en släde bak.
Men det gick över förväntan!
Gasen var i bott hela tiden för att komma någonstans och det kändes i armar och gastummen kan jag säga!
Min stackars skoter har verkligen fått kämpa.
Hoppas den håller ;)

Första dagen, alltså i fredags åkte jag, Sanna och Katha i backen först.
Efter det skulle vi ta en tur med skotern till ett bra ställe där vi kunde grilla korv.
Klockan blev dock för mycket och vi hittade inget bra ställe..
Så vi åkte bara hem till stugan igen och lagade lasagne.
Lördag var vi ute och åkte och wookade grönsaker och kyckling, mycket gott!
och igår tog jag och Sanna en liten tur själv.
Allt gick över förväntan och både Annika och Sanna har kvar bebisarna i magen.
Så det gick väldigt bra.
Jag har lite bilder, men orkar inte lägga upp någonting nu.
Det får bli senare.

När vi kom hem igår så hade vi ett paket i brevlådan.
Dennis hade beställt hem en massa filmer om hundar till oss.
Så jag blev väldigt överraskad och glad.
Perfekt alla hjärtans dag present!

Nåväl, vi hade en bra helg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0