I morgon, i morgon, jag älskar i morgon

God morgon!
I morgon är alltså dagen D då vi ska hämta Tyra.
Det har blivit lite ändrade planer.
Vi åker i morgon bitti i stället för ikväll p g a att "uppfödaren" inte kommer till stockholm förrän vid 16 kanske..
Så då kan vi lika gärna åka på morgon och komma ner i lagom tid i alla fall!
Det känns helt overkligt att det är i morgon vi hämtar henne.
Ni får ursäkta att jag tjatar så mycket om det, men det är en stor grej för oss ;)

Dagen kommer att vara fullspäckad av aktivitet.
Städningen kommer nog att ta lång tid. Alla små grejer måste ju bort.
Men det går nog bra.. Dennis verkade inte ha så mycket att göra på jobbet idag så han kanske kommer hem lite tidigare och hjälper mig med allt.

Idag kommer nog min syster och barnen till Ö-vik.
Det hade jag nästan glömt.
Och Pappa fyller 60 på tisdag.
Det blir alltså full fart till veckan som det ser ut.

Dags för lite frukost framför vakna innan dagens bestyr sätter igång.
Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0