Tyra har anlänt

Sötnosen har äntligen kommit hem till oss.

Jag är helt fascinerad av att hon är så duktig min lilla skrutt.
Igår åkte hon 72 mil utan att ens bry sig.
Hon sov hela vägen mellan Linköping och Stockholm med hennes syskon.
Och med oss sov hon större delen av resan.
Vi stannade tre gånger och kissade henne och det gick hur bra som helst.
Hon bajsade till och med ett stort lass en gång.

Här hemma har hon idag hälsat på en massa nya människor utan att visa någon blyghet alls.
Man kan tro att hon bott med oss i flera år :)
Hon lyssnar till sitt nya namn och hon kan sitta när man säger åt henne.
Busig som ett troll är hon, men vad gör väl det.
Hon är världens sötaste och jag är så nöjd att vi valde henne!
Måste lägga upp fler bilder, men jag vet fortfarande inte hur man vänder dom, så det får bli lite nackspärr för er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0