14/1

Tentan gick åt skogen, men nu vet jag vad jag ska plugga på.
Man måste tänka positivt i allt elände.
Nu har jag nästan helg.
Jobbar ikväll, men sen så..
Fast jag har lite grejer att styra upp i helgen dock.
men jag tror att det blir en lugn helg i fors.
Om jag känner mig och min kära rätt kommer vi att vara där fredag-söndag.
Och det gillas starkt!
Det finns inget mysigare än att spendera helgen där.
Sitta framför tv:n och mysa med familjen Nilsson är nog min favoritsysselsättning.
Ska även försöka få med mig Rebecca på promenader har jag tänkt :)
Bra för kropp och själ!
Jag har börjat mitt nya liv igen.
Haha, det händer någon gång nu och då.
Och den här gången ska jag verkligen försöka hålla kvar vid det.
Har tränat på min orbitrek varje dag denna vecka.
Vi får se om det hinns med idag också, annars blir det i morgon.
Det är ganska enkelt och värt att lägga en halvtimme till det varje dag.
Alltid gör det ju något att "springa" av sig på den om så bara en liten stund.
Att tv:n är placerad precis framför gör det hela lite lättare också.
Det finns ju alltid något strunt man kan kika på.
Näe, nu ska jag vila mitt onda huvud och min värkande mage innan jag beger mig mot biografen.
Jag är rätt glad trots allt! Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0