Allt förbi

Nu är allt förbi och allvaret börjar igen.
Jag kan inte påstå att jag är motiverad, men det är bara att sätta igång.
Igår bowlade familjen, vilket var mycket trevligt.
Vann en serie, men sen gick det inte så bra.
Men det var kul.
Hade bestämt träff med Marika också så jag och Dennis åkte dit en sväng.
Jag och Marika gick runt nordanås och pratade massa.
Jag är så glad för deras skull som väntar barn, beräknat i början på juli.
Jätteroligt! :D
Vi hann även med julklappsleken hos mamma och pappa innan jag fick skjuts hem och kröp ner bredvid Dennis i sängen. Mysig dag!
Idag ska jag tyvärr säga hejdå till Maria och barnen för denna gång.
Men de kommer tillbaka i mars..
Tiden går fort så snart får jag se dom igen.
Nu ska jag vila en stund och sen ta en promenad över till mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0