Dennis farmor

Hur söt är inte Dennis farmor då..
Hon har stickat benvärmare och sockar åt mig.
Och dessutom fick jag två blommor av henne bara för att jag skjutsade henne till och från sjukhuset.
En av de söta blommorna jag fick :)


Mina nya fina benvärmare.. Jag ser lite uppstoppad ut, men det får ni ta ;)

Jag fick även fika av den söta tanten och nu får vi se om jag ska skjutsa henne ner på stan igen efter läkarbesöket. Det är så roligt att få göra henne glad genom att följa henne på stan.
Nu när jag inte har några egna far- och morföräldrar kvar är det trevligt att få umgås med Dennis farmor och mormor. Det uppskattar jag väldigt mycket! Och det är kul när hon vill att jag ska följa! ♥
Jag tycker att alla ska ta tillvara på sina "gamlingar", tyvärr så finns dom inte kvar hur länge som helst.
Det är hemskt att tänka så, men som sagt så ska man ta chansen medan man fortfarande har den!
Jag ångrar mycket i efterhand att jag inte hälsade på farmor och farfar mer den sista tiden.
Nu är det snart ett år sen båda gick bort.. Men som tur är så har jag ju Mildrid och Lilly som jag nästan räknar som mina egna.. De är underbara små tanter det där!
Jag är tacksam helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: rebecca

blev ju superbra dedär, passar ju perfekt ihop =)

2010-01-21 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0