...

Jag hoppas nu att det blir som jag vill och det ser lovande ut.
Och egentligen känns det som att det inte spelar någon roll när det blir, bara det blir.
Och just nu ser det ut som att vi ska ta hem en liten valpis v 7.
Terese skvallra inte till mamma och pappa nu ;)

Det blir hur som helst en Staffordshire bullterrier.. Hur fina som helst!
Moni, är det en sån Nova är?

Nåväl, jag spenderar mesta tiden framför datorn och kikar efter valpar.
Borde göra något annat nu..

I morse när vi vaknade var det fullt med snö ute.
Både jag och Dennis klev upp och började skotta.
Jag höll på typ en timme.. Dennis fick ju lov att gå in och äta och sedan åka till jobbet.
Men det var skönt att vara ute.. Det jobbiga är ju att det kommit så pass mycket snö nu att våra högar vi skottar till har blivit så höga och det är så jobbigt att styra upp snön på dom.
Men Dennis ska få ta fram snöslungan ikväll och "spruta" bort den mesta snön!

När jag kom in ställde jag mig på Orbitreken i en halv timme.
Skönt!
Nu ska jag städa upp lite i köket..
See ya!

Kommentarer
Postat av: Terese

haha, nejdå det ska jag inte göra :)

2010-01-28 @ 17:09:03
Postat av: Jenny

Men va roligt med en liten valp! :D Det är så roligt och mysigt när dom är små! Synd att dom växer upp så fort :)

2010-01-30 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0