Film

Såg en skräckis igår.
Var inte alls rädd från början..
Och den var egentligen inte så farlig, men nu är rädd.
Så nu måste jag tänka på annat.. Spelar schlager musik för fullt ;)
Idag ska jag klippa mig, det blir nog bara toppa lite och sen kanske göra något annat spännande.
Snedlugg kanske? Ja vi får se vad Marika tycker :)
I morgon vill jag åka till fors. Har inte varit där sen nyår.
Får lite abstinens ;)
I kväll blir det middag med Kristin, Anna-Clara och Emmeli, sen kommer det förhoppningsvis påfyllning av tjejer som följer med oss ut! Sofia ska i alla fall komma förbi.. Hoppas jag kan lura med henne ut.
Susanna är också bestämd tror jag.
Mycket tjejer blir det i alla fall.
Jag skulle ha lånat hem lite spel från mamma och pappa.
Men jag ska ändå dit idag.
Så då kan jag ta med några.
Fina Anna-Clara, från juldagen
Jag och underbara Kristin!
Hittade ingen bild på Emmeli :/ Men ikväll blir det bilder hoppas jag :)
Nu ska jag göra något vettigt innan jag ska traska iväg till Marika..
Hoppas det inte är lika kallt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0