Fjälls

Nu har min kärlek åkt iväg till fjälls, jag blev grymt sugen på att följa.
Fast min skoter hade inte fått plats och jag hade varit ensam tjej.
Men det hade varit kul om Anna eller Sofia följt med och åkt skidor och skrana.
Det hade varit så mysigt!
Varm choklad och grillning, bastu och kall öl..
Ja det skulle varit väldigt mysigt :)

Ikväll blir det eventuellt utgång med Sofis och hennes vänner.
Underbara Sofia kände sig dock lite krasslig igår.
Hoppas hon är frisk ikväll, men hon kände sig bättre i af.
Så det finns hopp om liv!
Annars har jag ingenting att göra..
Terese och Simon är i Umeå, Åsa och Ulf också..
Anna har sin syster hemma..
Så de flesta är upptagna..
Jag skulle egentligen jobba, men Zimon ville byta..Så jag jobbar bara i morgon..
Nåväl, det blir nog en bra helg i alla fall!

Här kommer lite bilder från tjejkvällen för två veckor sen..
Kickan, Emmeli, Anna-Clara, Susanna, Emelie, Lisa, Stina, Rebecka och Sofia var här.
Vi spelade med andra ord och hade det väldigt trevligt..

Kickan, jag och Emelie

Emmeli, Lisa och Stina samt Emelie och Susanna på ett litet hörn.
Vi hade roligt som ni kan se :)

Sofia, Emelie och Emmeli.. Andra omgångens vinnare

Stina, Lisa och Susanna vann första omgången.. Tog dock ingen segerbild på dem..
Men en bild blev det i alla fall. Jag tror Emelie försöker hålla sig ur bild om någon undrar vad hon har för sig :)

Jag och Anna-Clara.. Jag är så dålig på att knäppa kort så det blev inte så många bilder under kvällen.
Men det var en väldigt lyckad kväll.. Jag, Anna-Clara och Kickan var på samma lag i spelet och var sjukt nära att vinna båda gångerna, men blev tagna på sluttampen..
Vi var ett underbart gäng och hade väldigt kul hela kvällen :)

Nu ska jag försöka rita lite och sen plugga.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är bara att hålla med, superrolig kväll!

2010-01-22 @ 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0