Min födelsedag

Idag fyller jag år som sagt.
Och jag hoppas på en bra dag.
Först och främst ska jag iväg och göra ett lite ingrepp i min arm.
Sen blir det till att göra smörgåstårta, städa lite och förbereda allt annat innan det kommer folk.
Skulle egentligen få frukost på säng idag av min älskling.
Han skulle baka scones på morgonen och komma upp, men han var så trött så han somnade om.
Han tänkte i alla fall tanken, vilket var väldigt gulligt av honom ;)
Näe nu ska jag göra mig i ordning.. Klockan 8 smäller det..
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh men grattis i efterskott :D

hade fröken en bra dag?? Kramar Moni

2010-01-21 @ 05:15:25
URL: http://monilouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0