Ny telefon

Idag kommer min nya telefon att landa hos mig.
Vet inte vad jag gör med telefoner, men inte mår dom bra i alla fall ;)
På nokian jag haft ett tag slutade knappraden 1, 4, 7 och * att fungera.
Det gick ibland när den var "varm", men det var mest frustrerande!
Dessutom kunde Dennis nästan aldrig ringa till mig. Då dog den.
Det hände nästan bara då han ringde så det var skumt.
Jag kunde inte ens se att han ringt och han blev galen.
Just för tillfället har jag en gammal Ericsson utan batterilucka ;)
Men idag kommer den här
Nu får jag bara hoppas att den fungerar felfritt och är bra!
Måste nog skaffa ett skydd åt den om jag känner mig rätt ;)
Men jag ska vara försiktig med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0