Panik

Helgen har varit väldigt bra.
Fredag var det utgång med tjejerna, vilket var mycket trevligt!
Tack till alla som var inblandade och gjorde den fantastiskt rolig!
Lördag ringer Dennis från toaletten och frågar om jag ska vakna.
Klockan var nio och nog snurrade det allt lite grann fortfarande, men mitt "nya" knep fungerade.
Låtsas att du inte är bakis och kliv upp.
Vi åkte runt på lite affärer innan vi åkte iväg till Fors.
Dennis tog en tur till stan och köpte min present som jag ska få.
Och det var inte en liten present.
Huv, buk, dyna och diverse annat till min skoter.
Precis det jag ville ha. Skotern ska bli röd och fin :)
Vi åkte senare på dagen iväg till Bredbyn och Lilly.
Mat och fika bjöds det på så klart.
Somnade nästan direkt när vi kom tillbaka och igår så pluggade jag lite och tog en promenad med Rebecca.
Det är så jobbigt innan man tagit sig ut, men väl ute är det hur skönt som helst.
Idag har jag tyvärr fått panik.
Måste plugga hela, hela dagen och det ser jag inte fram emot.
Men måste, måste, måste.
Ligger redan efter med en grej, men ska fixa det idag.
Jag kommer nog att vara upptagen resten av veckan så jag återkommer väl på fredag.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0