Presenter

Min smörgåstårta som jag gjorde.. Den blev väldigt god måste jag säga..
Dock inte lika fin som Johannas ;)

Jag fick en väldigt fin ring och den mörkare blomman av min underbara vän Sofia.
På ringen står det "a heart of gold" :) Den ljusare blomman fick jag av Dennis familj :)

Av Rebecca och Victor fick jag denna fina tröja :)

Fick också ett fint linne av Rebecca (får inte in bilden)
Dessutom fick jag pengar och örnkort.
Så nu kan jag shoppa lite nya grejer :)
Jag är helt enkelt nöjd med min födelsedag! :)

Idag ska jag skjutsa Dennis farmor på stan :)
Och jag ska försöka få med henne hem hit om hon har tid.
Hon har ju nämligen aldrig varit här.

En helt annan sak..
Varför kan jag inte få mellanrum i min text? Allt bara flyter ihop, varför?
Finns det någon som vet hur jag ska få bort det?
Nu har jag som ni ser lagt in streck för att bryta av lite..
Jag är inte bra på det här alltså ;)

Men i alla fall, TACK för alla gratulationer och presenter! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men åh, smörgåstårta!!!! Fy fasen vad gott det ser ut!

2010-01-22 @ 11:43:19
Postat av: Emelie

Skicka receptet tack! :)

2010-01-24 @ 12:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0