Tisdag

Jag gör det igen.. Jag lär mig visst aldrig.
Håller på att tvätta för fullt.
Klockan är 5.30 och tre maskiner är igång.
En kristvättning igen, så jag fick lov att ta första bästa tid.
Det kommer i alla fall vara skönt när det är över :)
I morgon fyller jag år.
Tiden går så sjukt snabbt!
23 år.. Jag minns ju när jag fyllde 20 det var nyss, men det har ändå gått 3 år.
Och för att inte tala om 18.. 5 år sen..
Tur att man inte är jättegammal än. Jag har ju faktiskt hela livet framför mig.
Idag blir nog en hektisk dag.
Jag ska tvätta klart.. Håller på till 10..
Sen ska jag köpa mat till i morgon..
Jag ska åka till fors och ta kort på Dennis skoter i dagsljus
Jag ska plugga och jag ska städa.
Imorgon åker min vän Kickan till Afrika för att studera i 4 månader.
Så jag hoppas få en skymt av henne idag också!
Nu ska jag försöka mig på min nya kurs digitala bilder innan det är dags att byta maskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0