tusen bitar

Dagen började med att Dennis puttade ner ett glas från diskbänken och det blev tusen bitar.
Snäll som jag är sprang jag efter dammsugaren och städade bort det.
Det är rackarns svårt att få bort alla små glasbitar.
Men jag tror att jag lyckades, annars märks det väl inom en snar framtid.
Plocka glasbitar ur fötterna är dock inte det roligaste, så jag hoppas.
Igår blev en annorlunda dag.
Min plan gick i krasch då jag och Simon fastnade framför Fredriks Nintendo Wii
och Super Mario.
Vi var kass till en början, men sen ska ni veta att vi klarade mycket.
Kom på knep för att inte dö och hjälptes åt att klara banorna.
Vill ha ett eget, det vore grymt kul.
Men jag får väl nöja mig med att låna Fredriks.
Jag hade tänkt att gå hem vid 12-13 snåret, men Dennis hämtade mig vid 22 i nya bilen.
Det känns skönt att äntligen ha en någorlunda bra bil.
Det är väl ingen värsting, men den duger för oss.
Bättre än Hondan och Nissan i alla fall.
Jag fick provköra så vi åkte längs E4:an till rondellen och sen tillbaka.
Lättkörd och skön!
Nu är jag väldigt kluven över vad jag ska ta tag i.
Tror inte att det blir några tentor denna vecka, kass som jag är.
Hoppas det kommer fler chanser! Och det gör det.
Så jag får ta en sak i taget och göra mitt bästa.
Ska städa upp lite här idag eftersom det ser ut som skit här.
Mitt nyårslöfte borde ha varit att inte skjuta upp saker.
Får göra ett löfte ändå.
På återseende gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för bil? :)

2010-01-05 @ 17:05:33
URL: http://jennycarlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0