...

Nu har jag fått se lilla skruttan, men jag var för upptagen att kolla på henne så det blev inga kort fast jag hade med mig kameran. Hon har väääääldigt mycket hår! Och är så söt och liten..
Och jag är inte alls avundsjuk eller sugen på att skaffa barn själv inte.. Nej, nej..
Jag bara drömmer om det varje kväll.. Men det blir inte förrän om något år..
Jag måste bearbeta min kära sambo!

Vida fick i alla fall en filt, en body och ett par skor av mig.
Var och letade en filt överallt  på hela stan i måndags, är det ovanligt att man vill ha en filt till en bebis?
Självklart så fanns det ju på pop men där var dom dyra och inte alls speciellt snygga.
Till slut hittade jag en barbapappa filt på Åhlens och dom blev nöjd med den, så det var ju bra!

Nu tycker jag att Sanna ska vila upp sig så hon orkar med besök varje dag :)
Hon kommer bli less på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0