fredag

Igår var det alltså våran dag, vi åt på Il Romanos.. Inte så jätte god mat, men helt okej.
Vi skulle ha tagit varsin Pizza i stället.. Men, men..
Sen åkte vi till Hemmakväll och hyrde tre filmer.. Baksmällan, trubbel i paradiset och en till som jag inte kom ihåg vad den hette. Vi köpte såklart godis också! :) Sen åkte vi till Fors och såg Baksmällan med Dennis mamma, pappa och syster. Trevligt! Det blev en lyckad kväll tycker jag!
Vi tog även en promenad med Tyra i fors, vi gick förbi vårat drömhus som vi så gärna vill köpa.
Hann sväva iväg med en massa planer på vad vi ska göra när vi köpt det, men vi vet ju inte ens om vi får köpa det.
Jag hoppas!

Ikväll ska jag jobba en stund, det blir nog bara sena föreställningen om jag har tur.
Då ska jag passa på att åka till Sanna innan, där vankas grill och lite fest.
Inte för min eller Sannas del, men Jojjo, Cilla och Annika ska ha lite festligt nu när de har barnvakt :)
Synd att inte jag kan vara med på party, men det är väl lika bra. Ska ändå upp tidigt i morgon och få mycket gjort här hemma..

Näe, nu ska jag göra mig i ordning, snart kommer Dennis hem och då åker vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0