Jobb

Hej!
Det var ett tag sen jag skrev nu..
Helgen var förbi i ett nafs och Dennis fest blev hur bra som helst!
En riktigt trevlig och rolig kväll! Lite för rolig..
Jag vet inte när jag kom i säng, men jag tror inte att det var före fem och klockan 10 på söndagen var det dags för valpkurs. Tur att Anna stannade kvar i fors och fick med mig på den!
Jag hade lovat henne att köra till kursen, men när jag vaknade kände jag att jag inte alls kunde köra.
Som tur var så löste det sig i alla fall! :)

Nu har jag börjat jobba på strängbetong igen och det sköna är att det inte känns som att det var två år sen jag var där sist. Allt flyter på väldigt bra! Och jag tycker att det är roligt!
Så det känns jättebra!

Jag är dock inte van att jobba och är väldigt trött på kvällarna.
Speciellt ikväll..  Har legat och gosat med Tyra i soffan.
Hon är så trött ikväll.. Hela dagen har hon busat med en annan Amstaff.
Tyra fick nämligen följa med Dennis till jobbet idag.
Igår var hon också med och då bestämde Dennis och hans jobbarkompis som också har en amstaff att de skulle ta med båda idag. Kul för henne! Måndag och tisdag fick hon vara själv hemma.
Hon har så tråkigt när hon är själv och har en tendens att hitta på bus.
I tisdags när jag kom hem från jobbet rykte det i hela lägenheten.. Då hade hon lyckats sätta igång en platta och på plattan låg en skärbräda. Usch vad hemskt det var när jag kom hem och såg röken plus att det luktade bränt i hela huset. Som tur var så brann det inte, men det var inte långt ifrån. Jag var alldeles skakis i benen långt efter att jag stängt av plattan och allt lagt sig. Jag som är så rädd för sånt!
Men det gick i alla fall bra och det är ju huvudsaken!

Nu ska jag vila lite tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0