Loke

Här uppdateras det inte ofta inte..
Det kanske märks att jag jobbar?
Jag är nu inne på min tredje vecka och det går hur bra som helst!
Dagarna flyger iväg! Vet inte hur länge jag jobbar, men det blir säkert några veckor till.. Hoppas jag!

Midsommar spenderades på Åbacken och det blev väldigt lyckat.
Hur kul som helst! Jag hoppas på att kunna lägga upp lite fina bilder snart, måste bara besöka Sofia och få dom.
Jag är kass på att knäppa kort, men Sofis däremot knäppte 500 bilder.
(med lite hjälp från oss andra)

Ikväll ska jag och Dennis få träffa lilla Loke.
Marika och Olles son som föddes den 24 juni.
Det är mycket bebisar runt omkring oss nu..
Jag vill också ha bebis, men som sagt.. Det blir inte nu..
Men jag vet en annan bebis som är på gång och det blir kul!

Nu ska jag laga oss lite mat innan vi ska åka iväg och se den lille..
Lövbiff med wookgrönsaker blir det.. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0